1/15/2015

Nieuwe huisstijl en website CEO Lab

Customer Experience Optimisation. Drie woorden, die inmiddels van cruciaal belang blijken voor het bouwen en onderhouden van waardevolle klantrelaties. Organisaties, instellingen en bedrijven weten dan ook steeds vaker de weg te vinden naar experts die hen helpen om op eigen kracht te leren luisteren naar de verhalen van klanten, hun gedrag te veranderen, prestaties te verbeteren en dienstverlening te optimaliseren. En ja, dat heeft weer alles met loyaliteit en gedrag te maken.

Dat is precies waar CEO Lab unieke waarde toevoegt. Concreet, proactief, interactief. En persoonlijk. Want we zijn allemaal wel eens klant. En hebben ieder zo ons eigen verhaal. Door te luisteren naar die verhalen en deze om te zetten in concrete, controleerbare acties en direct contact tussen klanten en aanbieders van diensten, producten, etc., gaat CEO Lab veel verder dan eenvoudige klantentevredenheidsonderzoeken. Met FeedbackRadar, de unieke tool waarmee CEO Lab organisaties en ondernemingen concreet helpt om klantverhalen daadwerkelijk om te zetten in doelgerichte verbetertrajecten.

Voor CEO Lab ontwikkelde Aditude de huisstijl en diverse middelen, waaronder de website. Daarnaast tekende het team van Aditude ook voor de complete brand creation voor FeedbackRadar.